Strona internetowa to dopiero początek
Owe funkcje to między innymi pozycjonowanie i AdWords. SEO (Search Engine Optimization), a więc pozycjonowanie - za pomocą słów kluczowych sytuuje ono naszą stronę internetową na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google`a, dzięki temu znajdujemy się na pierwszej stronie wyszukiwania Użytkowników, a więc centralnie w obszarze ich pola widzenia, gdyż sami dobrze wiemy, iż niewielu Użytkowników szuka dalej niż do trzeciej strony w Google`u. Możliwe jest również reklamowanie się za pomocą AdWords po lewej stronie bądź u góry wyników wyszukiwania Google`a. Zapewnia ono możliwość obserwowania zachowania Użytkownika na naszej stronie docelowej, możemy sprawdzić ile osób po kliknięciu w daną reklamę przeszło do zakupu towaru/usługi, rejestracji konta, jakie czynności wykonało, czy tylko weszło i wyszło z naszej strony internetowej.
Kolejną opcją jest wykorzystanie możliwości niezwykłych mediów społecznościowych, by wzmocnić wizerunek firmy. Przykład Facebooka – darmowa reklama docierająca do ogromnych mas ludzi, bezpośrednia interakcja z odbiorcami fanpage`a danego przedsiębiorcy(poprzez kreatywne kampanie na Facebook`u, konkursy, angażowanie fanów). Fenomen mediów społecznościowych jest ogromny, ponieważ to właśnie w nich miliardy Użytkowników posiadają swoje konta. Podobnymi portalami, na których powinno prowadzić się kampanię reklamową social media są Google+, Twitter, Pinterest, YouTube – bezpłatne narzędzia marketingowe.
Profesjonalne wykreowania marki danego przedsiębiorstwa w Internecie skutkuje mniejszym czy większym sukcesem, zyskiem. Współcześnie na Internecie opiera się świat naszych informacji i wiedzy, a więc warto znajdować się tam gdzie miliony naszych potencjalnych klientów.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o internetowym marketingu
Wiele osób, którym zdarzyło się założyć własny biznes, niedługo potem tworzy strony internetowe mające na celu promocję swojej działalności. Bardzo często skłania to ich do zastanowienia, co mogą jeszcze zrobić w obrębie strony WWW, aby klient szukający danej usługi w Internecie, trafił właśnie na ich firmę. Odpowiedzią na takie rozważania jest pozycjonowanie stron internetowych, kryjące się również pod skrótowcem SEO.
25.05.2016Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
02.03.2017Wielu przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, chcąc złożyć zamówienie na stronę internetową, zastanawia się, dlaczego identyczny projekt, który przekazał tym samym firmom, potrafi kosztować w jednej z nich 1500 zł, a drugiej 4000 zł. Reguła "im droższe, tym lepsze" nie ma tutaj zastosowania. Natomiast jeżeli wymagamy prawidłowego funkcjonowania i pozycjonowania strony w wyszukiwarkach, to nie warto na tym oszczędzać.
02.11.2020Zaczynaliśmy w świecie bez Facebooka i wszystkich mediów społecznościowych. Przez lata obserwowaliśmy rozwój branży – technologie przychodziły i odchodziły, ale przez cały ten czas strony były najprzyjemniejszym ze sposobów poznania oferty danej firmy. Kontakt zazwyczaj zaczynał się w gazecie, telewizji, radiu czy na reklamie, ale by zgłębić klimat firmy, jej ofertę, poznać historię i przekonać się, czy jest dla nas odpowiednia, wchodziliśmy na stronę.
06.06.2022Oferteo.pl to największy w Polsce serwis łączący firmy świadczące przeróżne usługi z potencjalnymi klientami. Na platformie działa ponad 500 tysięcy firm. 17 maja 2022 roku poznaliśmy laureatów corocznego plebiscytu Najlepsi, organizowanego przez nasz serwis. Wybrane firmy zostały odznaczone specjalnym emblematem „Najlepsi 2022”. Na jakiej zasadzie wyłaniano te firmy i dlaczego warto być aktywnym na Oferteo?
26.08.2022Jakie korzyści daje i ile kosztuje strona internetowa? Cena zależy od kilku czynników, m.in. od technologii i narzędzi, zakresu wymagań, zaawansowania funkcjonalności i rodzaju działalności (koszt sklepu internetowego będzie zazwyczaj znacznie wyższy niż cena strony internetowej – wizytówki firmy). Dodatkowo na cenę strony internetowej wpływają dodatkowe usługi – zakup hostingu i domeny, pozycjonowanie strony, integracja z mediami społecznościowymi czy narzędziami marketingowymi. Jaki jest aktualny cennik stron internetowych w 2023 r.? Ile kosztuje strona internetowa w zależności od rodzaju? Jaki jest koszt utrzymania strony internetowej? Sprawdź i znajdź najlepsze oferty na stworzenie strony internetowej z prostą wyceną, którą dostaniesz w mailu.
27.10.2023